Szerző
Topic neve: Bug reports
much likedMiklosFérfi
Adminisztrátor
1193 hozzászólás
Profil megtekintése
Bug reports
1. hozzászólás - 2009.07.15. 21:54:28
Please use this topic to list errors and bugs that you find in the game, let them be simple bugs or game mechanics problems / balance issues. Please try to be brief and give all necessary information to find the error so our programmers can trace and correct them. Quiz problems should be addresses in the quiz forum. Other spelling problems should be posted in the Spelling errors topic.
You can also write us directly the errors you found: bug{kukk}doomlord{ponty}net
A hozzászólást Miklos módosította 2009.07.15. 22:26:28-kor
Pontszám: 5
averageRaiderFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Bug reports
2. hozzászólás - 2009.07.29. 15:16:32
Today, 13:13 Raider Trislan You have won the battle.
The reward is 30 soul-energy and 0 XP.

Can I win some SE without XP? (...)
A hozzászólást Raider módosította 2009.07.29. 15:25:52-kor
irritatingSnittFérfi
Végzetúr poronty
27 hozzászólás
Profil megtekintése
3. hozzászólás - 2009.07.29. 19:15:17
Quiz Olympics

Adatbázis hiba!

After 25/25 correct answers...what is this? I tested,learnt all questions (also the wrong answers),helped all friends to fill out today and now I cant finish mine. Thx
irritatingSnittFérfi
Végzetúr poronty
27 hozzászólás
Profil megtekintése
4. hozzászólás - 2009.07.29. 19:16:49
And now works fine..Your result at the last Quiz Olympics: 25 correct answers in 900 seconds.
irritatingSnittFérfi
Végzetúr poronty
27 hozzászólás
Profil megtekintése
5. hozzászólás - 2009.07.29. 19:41:51 (Válasz Raider #2 hozzászólására.)
You can attack other Doomlords or Doomladies here if you are not hunting or resting. Sometimes you can see a number less than 100 under the SE column. It means that if you win a duel against that opponent, you will get less SEs and XP, because the named character has already been attacked in the last 3 hours.

On the first few lvls u can get 0xp cos this rule.
much likedArs.kraxFérfi
Végzetúr poronty
18 hozzászólás
Profil megtekintése
6. hozzászólás - 2009.07.30. 16:22:11
I've discovered an interesting fact about Invisibility. My character sheet says:
You are invisible now.
You are invisible for at least 0 more hours.

Ez egy kissé paradox. Ha még 0 óráig kell Láthatatlan legyek,akkor miért nincs ott a Láthatatlanság megszüntetése gomb?
Az első gondolatom az volt,hogy min. 24 óra,de ennek nem felel meg a kiírás. Tegnap óta,kb. 18-19 órája vagyok Láthatatlan,megnézem mit ír ki,amikor letelik a 24 óra. Gyanítom,hogy ezt az anomáliát a fenti szabály okozza (kivéve Rejtőköpeny esetén,de az 24. szint előtt nincs még senkinek). Valószínűleg a program megfelelteti a Láthatatlanságban töltött időt a játékszabályban megírtaknak,csak ezt a kezelői felület hibásan adja vissza.
Remélem segíthettem.
World 1- Nihilus Krax of the Emerald Dragons

And so begins,the test of the Doomed. Just take your place beside me. Me... Lord Nihilus, lord of destiny and Ruler of Nothingness...
much likedArs.kraxFérfi
Végzetúr poronty
18 hozzászólás
Profil megtekintése
7. hozzászólás - 2009.07.31. 06:41:58
Idézet: Ars.krax - 2009.07.30. 16:22:11
I've discovered an interesting fact about Invisibility. My character sheet says:
You are invisible now.
You are invisible for at least 0 more hours.

Ez egy kissé paradox. Ha még 0 óráig kell Láthatatlan legyek,akkor miért nincs ott a Láthatatlanság megszüntetése gomb?
Az első gondolatom az volt,hogy min. 24 óra,de ennek nem felel meg a kiírás. Tegnap óta,kb. 18-19 órája vagyok Láthatatlan,megnézem mit ír ki,amikor letelik a 24 óra. Gyanítom,hogy ezt az anomáliát a fenti szabály okozza (kivéve Rejtőköpeny esetén,de az 24. szint előtt nincs még senkinek). Valószínűleg a program megfelelteti a Láthatatlanságban töltött időt a játékszabályban megírtaknak,csak ezt a kezelői felület hibásan adja vissza.
Remélem segíthettem.

The 24 hours have passed and my character sheet says:
You are invisible now.
Cancel invisibility - The button appeared.
So it would be good if the counter showed the proper amount of time that must be spent in Invisibility instead of 0 more hours.
World 1- Nihilus Krax of the Emerald Dragons

And so begins,the test of the Doomed. Just take your place beside me. Me... Lord Nihilus, lord of destiny and Ruler of Nothingness...
irritatingSnittFérfi
Végzetúr poronty
27 hozzászólás
Profil megtekintése
8. hozzászólás - 2009.08.12. 06:04:55
Quest still says loose 200 SE...many ppl knows that u need only 100,but maybe not all:)
A hozzászólást Snitt módosította 2009.08.12. 07:52:02-kor
much likedMiklosFérfi
Adminisztrátor
1193 hozzászólás
Profil megtekintése
9. hozzászólás - 2009.08.13. 16:01:42
Thank you for your comments, I forwarded them to the programmer.
Pontszám: 7.50
popularDexi
Végzetúr poronty
22 hozzászólás
Profil megtekintése
10. hozzászólás - 2009.08.17. 08:16:49
When playing in a reduced window (not full screen), I find that the borders of the game screen sections are misplaced and appear mid image.
averageRodriguez
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
11. hozzászólás - 2009.08.21. 20:32:45
The following poll has expired, the result is automatically 'No': Maul kirúgására tett javaslat.. Today, 22:25

Magyaul jelenik meg a szöveg az eseményeknél, bocs, de ezt nekem lefordítani angolra min. 1 óra, azért írtam magyarul
A hozzászólást Rodriguez módosította 2009.08.21. 20:34:01-kor
popularDexi
Végzetúr poronty
22 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Bug reports/suggestions
12. hozzászólás - 2009.09.04. 15:17:02
Hi,
There is no TOPIC suggestions, so sorry had to appear under BUG REPORTS (perhaps the fact that no Topic Suggestions exist ids a BUG )
Any way the real suggestion is that THE SOUL WELL should appear under the statistics for each building (as a character) that will allow clan members to see where their soul well is being spent.

Cheers
Dexi
likedValkyrieFérfi
Végzetúr poronty
474 hozzászólás
Profil megtekintése
13. hozzászólás - 2009.09.07. 08:39:59
When voting on the topic in the forum, each member votes with one vote, regardless of how many votes he actually has. I thin, in the spirit of the game and the voting way, this should be different, as in other voting issues
Inter urinas et faeces homo nascitur
public enemyMacSkaFérfi
Végzetúr poronty
8 hozzászólás
Profil megtekintése
14. hozzászólás - 2009.09.15. 15:07:06
This world is not War statistic.
Pontszám: 3
averageMosquito665Férfi
Végzetúr poronty
116 hozzászólás
Profil megtekintése
15. hozzászólás - 2009.10.04. 08:16:23
"Lose at least 200 SE in a duel which you initiate." says a quest. But actually it is enough to lose 100 SE to complete this quest.
likedThadsonFérfi
Végzetúr poronty
16 hozzászólás
Profil megtekintése
16. hozzászólás - 2009.10.08. 00:13:25
I know this is not a bug, but would you please put in the statistics function into wars like you did in the hungaian version, please?

I was so happy to see that new function in vegzetur, and I think doomlord deserves the same.
Please do it as soon as you can...
everyone's favoritemaleka
Végzetúr poronty
19 hozzászólás
Profil megtekintése
17. hozzászólás - 2009.10.16. 15:13:31
Often we have the same questions twice in a row or in the same hunt ? Is it a bug? Because don't we have enough question in the database?

thanks
averageRodriguez
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
18. hozzászólás - 2009.10.16. 15:16:46
38. Quest - Discharge the soul-well!

The alternative solution that it is necessary to answer 20 questions correctly would be needed here.

Ha nem sikerült jól leírnom, leírom magyarul is, hogy nincs a szövegben az a változat, hogy a 20 helyes válasszal is lehet teljesíteni a küldetést, de lehet, hogy nem csak a szövegből hiányzik.
much likedChaoticGeminiNő
Végzetúr poronty
583 hozzászólás
Profil megtekintése
19. hozzászólás - 2009.10.28. 20:56:08
A hozzászólást ChaoticGemini módosította 2009.11.19. 07:48:48-kor
likedPogaxaNő
Végzetúr poronty
227 hozzászólás
Profil megtekintése
20. hozzászólás - 2009.10.30. 13:20:13
i don't know if it's a bug or a feature i've sent a PM to one of my clan fellows and as he was not online for several days, i've checked the e-mail option too. after clicking the send button i got the "Message sent!" confirmation but the message itself was not put among my sent messages. shouldn't it be there?
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!